Naathaliee

Alla inlägg under augusti 2011

Av naathaliee - 27 augusti 2011 08:42

Hej! idag vaknade jag kl 5 för att det åskade. Sen kunde jag inte sommna om så efter två timmar steg jag upp och åt frukost. Sen idag tror jag att jag ska bada och ta foton som jag kan lägga ut i bloggen   


Nu måste jag gå och fixa lite saker men jag bloggar mer sen hejdå

Av naathaliee - 26 augusti 2011 21:08

Heej! Nu blir det ett kort inlägg för jag sitter och tittar på TV och jag är väldigt trött men lite nya bilder på Enya som jag tog idag tänkte jag lägga ut innan jag avslutar det här inlägget.

  Enya och sin lilla mus :)       Postbilen kom! :)        

Det var bilderna. jag lägger ut fler imorgon men nu ska jag fortsätta titta på TV :) hejdå

Av naathaliee - 26 augusti 2011 17:19

Hej igen! Nu tänkte jag skriva lite om vecka 26. Den vecka hade jag sommarponny, en av världens bästa hästar. En tjej på 5 år som heter Virvelvind. Hon är en D-ponny och lite busig men BÄST. :=) så nu kommer lite bilder på henne.

  Pysslar i stallet :)   I paddocken      Rider ut en runda :)   Uteritt     Efter Galoppen   Uteritt   min favvobild på henne :=) nu måste jag gå men jag bloggar mer sen ikväll. hejdå

Av naathaliee - 26 augusti 2011 13:09

Hejhej. Nu kommer det lite bilder på världens sötaste hundvalp Enya :)   Det var en pizapbild men nu kommer lite riktiga :)   På sommaren spelar man ju ofta fotboll. då är det bra att ha en duktig målvakt :P   På järavallen. hon var ungefär 10 - 12 veckor där   Min duktiga lilla tjej som bär in tidningen. :)   Hennes favoritleksak :)   Lite suddig men fin annars :)   Det här är min favoritbild på henne. Den blev jag mycket nöjd med.

Men nu måste jag sticka. Hejdå :)

Av naathaliee - 25 augusti 2011 18:07

Hejhej! Det här är min nya blogg.   

Ses snart igen. Nu måste jag gå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


För Många Betyder Du Inget, Men För Någon Betyder Du Allt

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hundras är sötast?? Den som vinner har jag en bild på ;)
 Labrador
 Rottweiler
 Pudel
 Chihuahua
 Schäfer
 Tax
 Jack Russel Terrier
 Boxer
 Collie

Gästbok

Zack

  Älskar dig, killen <3
/Nathalie <3

Enya

  Älskar dig tjejen <3

/Nathalie <3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards