Naathaliee

Alla inlägg under oktober 2011

Av naathaliee - 30 oktober 2011 11:09

Hej! Idag ska jag rida med på en lång uteritt. Jag vill ha Zack, Granit, Fredde eller Bigge. kommer nog lite bilder sen. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag kanske ska pyssla lite till halloween eller något! Någon som har något bra förslag??? Jaja men ses sen! Kram ♥

Av naathaliee - 23 oktober 2011 13:22

Helloj! I fredags var jag i stallet och red Zack. Jag, Nadja och Julia red ner till fölbetet och gick in i hagen och klappade Dessereé, men Doobidoo kom inte fram. De var såå söta, Jaja igår var jag på kalas hos min mormor. Vi åt jättegod mat och spelade ett nytt spel som de hade köpt. Idag ska jag typ inte göra någonting, ska bara träna lite agility.

jaja, hejdå så länge!   Lilla Dessereé och Nadja   Söööta Dessereé slickar Julia     Full galopp till mamma! <3  

  Såååå Söööt

Av naathaliee - 9 oktober 2011 11:18

Hej allihopa! Jag har haft mycket att göra, i fredags red jag, igår målade vi  och jag klippte mig och idag ska vi till mina kusiner på kalas. Men jag håller på att lära Enya nya komandon och det går faktiskt rätt bra. Nu måste jag sluta och fortsätta träna Enya, det kommer bilder på när jag red min älskade Zack och på Enya och hennes träning.

Hejdå

Presentation


För Många Betyder Du Inget, Men För Någon Betyder Du Allt

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hundras är sötast?? Den som vinner har jag en bild på ;)
 Labrador
 Rottweiler
 Pudel
 Chihuahua
 Schäfer
 Tax
 Jack Russel Terrier
 Boxer
 Collie

Gästbok

Zack

  Älskar dig, killen <3
/Nathalie <3

Enya

  Älskar dig tjejen <3

/Nathalie <3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards