Naathaliee

Alla inlägg under september 2011

Av naathaliee - 26 september 2011 12:08

Heej igen! Glömde säga att jag tar med kameran (om jag inte glömmer den) så får ni lite foton!

Hoppas hoppas att jag får Zack men det går nog inte för jag vet inte om han är halt.

Jaja det var allt hejdå

Av naathaliee - 26 september 2011 10:36

Heej! Idag ska jag rida. Vi har hoppning och jag vill ha Zack, såklart. Jag längtar jättemycket och önskar att man kunde spola tiden fram till tre. Jag hade Zack förra gång vi hade hoppning och här kommer bilder från den gången.

  Blev lite suddig men men   Snygg bild va??? ;)

 

Zack, Världens bästa häst .

Av naathaliee - 25 september 2011 20:09

Helloj! Nu kommer bilderna från min och Enyas agilityträning.

          Den här bilden är ju bara så bra!!! Ses mer imorgon <3

Av naathaliee - 25 september 2011 11:30

Helloj! Idag ska jag till en terrängtävling i Annelöv och så ska jag träna Enya på Agility. Ska lägga upp bilder på min tårta sen också men då måste jag fixa och ladda över den på datorn så det blir senare. Tänkte lägga ut lite bilder men vet inte på vad så kommentera vad ni vill ha för bilder hälst av:

Enya

Stallet

Jag som liten

Mina resor

Egna förslag


Nu ska jag tänka ut en Agilitybana och kolla Facebook och sånt så ses sen   

Av naathaliee - 25 september 2011 10:31

Hej! Här kommer  receptet på blåbärsmarängtårta   

Blåbärsmaräng | 6 port

3 äggvitor

2 dl strösocker

1 tsk pressad citronsaft

1 dl blåbär


Sätt ugnen på 150 grader. Blanda äggvitor, socker och citronsaft i en skål. Sätt den över en kastrull med sjudande vatten. Skålen ska täcka kastrullen helt. Vispa marängsmeten med elvisp tills den är tjock. Vänd ner blåbären. Klicka ut smeten på plåt med bakplåtspapper till en rund botten, ca 24 cm i diameter. Grädda i nedre delen av ugnen i ca 1 tim. Låt kallna, gärna i ugnen. Vispa grädde. Granera marängen med grädden och bär ;)


Supergott! Hejdå

Av naathaliee - 24 september 2011 20:56

Heej

Nu har jag ätit min goda blåbärsmarängtårta. Bilden på den kommer imorgon för jag orkar inte fixa det nu men nu ska jag kolla facebook och lite sånt, sen kanske jag kollar lite på TV:n.


Hejdå ses snart igen

Av naathaliee - 24 september 2011 16:57

Nu har jag fixat min header så nu ska jag ta och baka tårtan.

(bild kommer sen) 

Hejdå   

Av naathaliee - 24 september 2011 15:37

Hej! Idag var jag på center syd med Nadja och Mira. Jag köpte ingenting men jag fick ett par guldörhängen av Mira. Men nu är jag hemma igen och imorgon tänkte jag träna lite agility med Enya och då tar jag lite foton som jag lägger ut. Men jag hinner inte träna agility så jättemycket för jag kanske ska på terrängtävling i Annelöv imorgon. Isåfall ska jag ta bilder där.

STALLET:

Igår var jag skötare till Zack men han stod inte på vänster bakben så jag fick ha Mimmi istället. Jag hoppade lite barbacka med henne. Sen pratade vi med Ann-Louise och hon sa att jag kunde rida Bigge. Det var roligare.


Nu ska jag göra en blåbärsmarängtårta som vi ska äta till efterrätt

Hejsvej!   

Presentation


För Många Betyder Du Inget, Men För Någon Betyder Du Allt

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hundras är sötast?? Den som vinner har jag en bild på ;)
 Labrador
 Rottweiler
 Pudel
 Chihuahua
 Schäfer
 Tax
 Jack Russel Terrier
 Boxer
 Collie

Gästbok

Zack

  Älskar dig, killen <3
/Nathalie <3

Enya

  Älskar dig tjejen <3

/Nathalie <3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards