Naathaliee

Alla inlägg under december 2011

Av naathaliee - 31 december 2011 11:17

Hej alla och Gott Nytt År, Kan inte blogg ikväll för vi ska vara borta men ska se om jag hinner mobilblogga lite.


Lite från

2011


28/4 Min underbara Sascha dog

   


2/6 Skaffade en ny liten Enya

    


Vecka 26 Virre Var min hela veckan

  


5/10 Enya var ett halvår

  


24/12 Julafton och pepparkaksbak ;)

   


och Nu Nyår, Kommer bilder imorgon :)


 






Av naathaliee - 30 december 2011 22:06

Hej och god natt för nu ska jag titta lite på Tv och sen läsa så God Natt alla :)


 

Av naathaliee - 30 december 2011 15:50

Tjena alla läsare.

Idag var jag i stallet men jag kunde ju inte rida min lille prins eftersom han var halt, så jag red Bigge och Kaja istället. Rätt roligt. Jag hoppade med Bigge och red dressyr på Kajsa. Jag hoppade som högst 70 tror jag ;)

Aja, Fatta hur kul man kan ha då, Lovisa skulle prova hoppa Kasja. Höll på att skratta ihjäl mig så fult det blev :D

Sen galopperade vi på ängen, Jag på Kajsa, Julia på Bigge och Lovisa På Sunshine och både Sunshine och Bigge blev rädda för lite plast och stck ut på ängen, men lilla Kajsa blev inte rädd :P


Jaja ska nog rida på Söndag också, Kankse med Lovisa och Julia ska kanske hänga med och fotta.


SORRY, men jag glömmde ta med kameran men kommer en gammal bild på Mig och Bigge


 


Byebye

 


Av naathaliee - 29 december 2011 22:44

Helloj alla, imorgon blir det stallet med Nadja, Julia och Lovisa. Zackis är halt så jag ska rida Bigge men jag ska ta in Zack och mysa lite med honom och prova hans nya grimma och schabrak :) 

Vi sticker dit vid halv 12. Ska bli så roligt. Julia ska fotta mig när jag rider på Bigge och sen många på söta Zack i sina nya saker så det kommer bilder imorrn! 

 

Av naathaliee - 29 december 2011 16:32

Hej, nu har vi firat min Namnsdag. Vi åt en jättegod tårta och Jag fick tre paket.

Det var en sjal, ett par örhängen och gröna gummisnoddar med rosetter på till Zack :)

Kommer bli såå fint på honom,

Aja nu ska jag kolla mailen annars ber jag mamma ringa A-L ( Ann-Louise )


 

Av naathaliee - 29 december 2011 11:47

Hej här kommer snabbt några bloggar jag brukar följa. Kom gärna med förslag på andra bra bloggar :)


http://Freddebusponnyn.bloggplatsen.se


Http://tuggummibubblan.bloggplatsen.se


Sen e det typ inte fler :)  

Kommer en liten bild på mig och söta Virre :) (reprisbild)


 


Av naathaliee - 29 december 2011 11:28

Hej alla, Imorgon kanske jag ska till stallet med Nadja, Julia och Lovisa. Ska bli såå kul.

Här kommer vad jag fick i julklapp
Grimma till Zack

  

Filt med hästar på
Pyamas

Sprattelgubbe av Nadja

Jeans ridbyxor

Jeans

Tavlor på mig och Zack och mig och Virre

Presentkort 400 kr till hästsaker (köpte schabraket för det)

   

Jaja nu ska jag nog va med någon kompis, men här kommer lite bilder på en hopplektion jag hade med Zack

     

Vet att det inte är så högt men vi tränade på att rida bra vägar :)


 

Av naathaliee - 29 december 2011 10:17

Hej alla, Nu har jag vaknat. Idag ska jag väl inte göra så mycket, ska maila A-L igen om vilka dagar jag kunde rida min lilla kille <3. Sen skulle vi kanske iväg och spåra lite men Enya. Menmen nu ska jag äta frukost så kommer bilden på schabraket sen också vad jag fick i julklapp :)'


 

Presentation


För Många Betyder Du Inget, Men För Någon Betyder Du Allt

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hundras är sötast?? Den som vinner har jag en bild på ;)
 Labrador
 Rottweiler
 Pudel
 Chihuahua
 Schäfer
 Tax
 Jack Russel Terrier
 Boxer
 Collie

Gästbok

Zack

  Älskar dig, killen <3
/Nathalie <3

Enya

  Älskar dig tjejen <3

/Nathalie <3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards