Naathaliee

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

ZACK DU BETYDER MER ÄN ALLT

Av naathaliee - 20 december 2011 12:29

Första gången Jag red dig var i början av April. Du bara krånglade och lyssnade inte på mig men jag kände att det var någonting speciellt med dig, Så när jag fick dig på den första lektionen igen efter sommaren som var uteritt blev jag glad men samtidigt lite rädd för att du inte skulle lyssna på mig. I början gjorde du inte det men efter ett tag kände jag att du började lyssna på mig. När vi skulle galoppera på stubbfältet kom vi iväg mycket senare än alla andra och det kändes som vi flög när vi galopperade ifatt. Jag ville aldrig att det skulle ta slut. Jag var skötare åt dig varje Fredag och varje gång på en lektion när jag fick dig lärde vi känna varanndra bättre, och nu kan vi galoppera i paddocken och hoppa hinder själva utan att någon rider före. När A-L sa att jag fick rida dig i vinter blev jag överlycklig.

Du betyder mer än allt för mig

  

DU  JAG FÖREVIGT


Om någon vågade påstå
Att du inte var underbar
Då skulle jag berätta
Att du är det bästa jag har


Att när jag gått vilse
Så leder du mig rätt igen
Att du är en stjärna
Min bästa vän <3


 


 

 
 
Ingen bild

Mamma

22 december 2011 14:07

Vad fint skrivet.

naathaliee

26 december 2011 18:16

Tack, Han betyder såå mycket för mig.
Kom gärna med förslag till This or That, se nedan hur man gör

 
Ingen bild

Nadja

29 december 2011 12:04

Det va gullit skrivet <3

naathaliee

29 december 2011 13:23

Tack, :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av naathaliee - 5 februari 2012 17:47


 Hej, Kommer bilder och en video på Enya nu :)                   ...

Av naathaliee - 4 februari 2012 15:58

Hej idag var jag och åkte skridskor och det var väl kul :) Har jobbat jättemycket på en film på Enya som nog kommer ut på bloggen sen :)   Aja nu ska jag snart äta. Vi ska äta hamburgare och Pommes. Sen ska jag titta på Melodifestivalen :)   ...

Av naathaliee - 3 februari 2012 21:59

Heej, Idag var jag ju i skolan men vi slutade halv 2 och sen var jag med Alva och vi åkte till havet med Enya. Haha så kul :) Ska nog göra en ny skylt. Jaja nu komemr lite gamla bilder som jag hittat :)   Italien 2005           Jag oc...

Av naathaliee - 2 februari 2012 16:40


Heej, Nu har jag gått en långrunda med Enya och har kollat på lite bilder och hittade några gammla som kmr sen. Ska göra lite bidler i Photoshop sen.   BYE     ...

Av naathaliee - 1 februari 2012 15:31


Hej har gjort ny header nu så kmr jättesnart :) Nu ska jag fixa bidler så hejdå     ...

Presentation


För Många Betyder Du Inget, Men För Någon Betyder Du Allt

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hundras är sötast?? Den som vinner har jag en bild på ;)
 Labrador
 Rottweiler
 Pudel
 Chihuahua
 Schäfer
 Tax
 Jack Russel Terrier
 Boxer
 Collie

Gästbok

Zack

  Älskar dig, killen <3
/Nathalie <3

Enya

  Älskar dig tjejen <3

/Nathalie <3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards